Pokud chcete vrátit či reklamovat Vaše zakoupené zboží do 14 dní od vyzvednutí, postupujte následovně:
1. Kontaktujte nás přes kontaktní formulář nebo na emailu podpora@procmelaky.cz, kde s Vámi domluvíme podrobnosti o reklamaci/ vrácení zboží.
nebo
2. Postupujte dle obchodních podmínek a zboží odešlete s vyplněnými příslušnými dokumenty.
Odvoz starého spotřebiče
Ze zákona máte možnost požadovat odvoz starého elektrospotřebiče při nákupu nového. Musí se jednat o spotřebič podobného druhu a to vždy v režimu 1:1. Například můžete při nákupu Čmelo-Počítače STANDARD vrátit starý Čmelo-Počítač BASIC, který bude následně ekologicky zlikvidován. V případě zájmu o tuto službu nás kontaktujte na této stránce.
Zpětný odběr odpadních elektrozařízení
Starý spotřebic můžete odevzdat na těchto místech:
– Fyzické osoby mohou využít službu: BUĎ LÍNÝ nebo Rebalík.
– Právnické osoby mohou využít: Svoz pro registrované partnery.
– Prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě REMA Systém, a.s., která je určena pro zpětný odběr elektrozařízení.
– Prostřednictvím veřejně dostupné sběrné sítě, která je určena pro zpětný odběr na stránkách Ministerstva životního prostředí (ISOH 2).
– V případě potřeby je možnost se poradit na bezplatné lince Chytré recyklace (800 976 679).