Doprava zdarma již od 1999 Kč

FAQ Category: Vše o objednávce

Zboží se rozbilo či přestalo fungovat

Omlouváme se za vzniklé komplikace. Kontaktujte nás prosím zde.

Zboží přišlo poškozené či nefunkční

Omlouváme se za vzniklé komplikace. Kontaktujte nás prosím zde.

Zboží jsem poškodil/ je po záruční lhůtě a rozbilo se, můžete mi nabídnout servis?

Servis zboží nabízíme pro každý výrobek. Nejprve nás ale kontraktujte na této stránce. Následně se pokusíme odhadnout, zda vadu dokážete opravit sami, či ho bude nutné výrobek zaslat nám. V případě odeslání k nám Vám bude také vyčíslená přibližná cena opravy.

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Veškeré informace o dopravě můžete nalézt zde.

Jak dlouho vám trvá odeslání objednávky?

Pokud máme všechno zboží na skladě, objednávku Vám pošleme během pár pracovních dní. V případě, kdy je nutné nejprve produkt vyrobit či není na skladě, udáváme dodací lhůtu v popisu daného produktu.